Vil du bli en bedre løper?

Posted: april 15, 2013 in Uncategorized
Tags: , ,

Bilde

Invitasjon fra Adidas:

Torsdag 18. april kl1800 kommer Ingvill Måkestad Bovim på besøk i Pop-Up Storen i Øvre Slottsgate 27.

Ingvill er klinisk ernæringsfysiolog og ikke minst norges fremste kvinnelige mellomdistanseløper Hun vil holde et foredrag om hvordan ta smarte valg i hverdagen. Hvilke valg man må ta for å bli en bedre løper, en sunnere løper og en mer motivert løper.

Det vil bli lett servering!
Meld deg på ved å sende mail til: adidas_pop_up_oslo@adidas.com
Velkommen!

 

Kom-kom!!!!!

Kommentarer
  1. Elise sier:

    Du ser fantastisk ut! Lykke til med baby.

  2. Margrethe sier:

    Hei Ingvill! Jeg løper mye og elsker det! Har løpt terreng løp i flere år, men har hatt en liten pause etter jeg kom hjem fra utvekslingsår. Jeg er veldig opptatt av å spise sundt, men jeg har en stor svakhet, YOUGERTNØTTER! Jeg har laget hjemmelaget før, som er godt det og, men de du får kjøpt i sånn 100g pose, er så sykt gode! Hvor usunne er de egentlig? Det er kanskje på lik linje som annet godteri pga. mye sukker? DIGGER DEG forresten 😀

    • RunIngvill sier:

      Hei:)

      Yoghurtnøtter er nok desverre ikkje så sunt. De innholder ganske mye sukker som du sier. Dette bør dermed ikkje være en del av det daglige kostholdet. Men om du skal kose deg er det jo et flott alternativ som godteri. Nøtter er jo ein flott kilde til umetta fett. Eg og synes de smaker deilig 🙂

Legg igjen en kommentar

