Inspirasjon!

Posted: april 9, 2013 in Uncategorized
Tags: , , ,

Snart bare et år igjen før eg har mulighet til å løpe på Bislett games mot verdens beste jenter! Og det kiler i magen bare ved tanken… Først skal opptreningen etter fødselen gjøres i sommer for å være klar for en høst og vinter med med kvalitetstrening. Eg har nok aldri vært meir motivert enn no.

Det ser ut som om alle er ute og løper om dagen. Et skikkelig vårslipp av spreke, yre løpere. Og det gleder et løpehjertet. I tillegg til at eg blir ganske misunnelig då… 😉

Kommentarer
  1. Du kommer deg raskt tilbake etter fødsel Ingvill, så det er bare å glede seg 🙂 Tenk at du samler krefter og motivasjon nå til all treningen som skal gjøres til høsten. Og nyt følelsen av å VILLE trene, slik at du kan hente motivasjon fra den når de tøffe øktene skal gjennomføres. Lykke til!

  2. mags sier:

    Du er en stor del av min motivasjon! Har nå løpt 5 km, 7,5 km, 10 km og halvmaraton i konkurranse. Har alltid hatet å løpe og det har tidligere vært et nødvendig onde som vintertrening med fotball. Trent kun styrke i 3 år før jeg i fjor tok på meg løpeskoene. Se deg i VM var helt rått og det inspirerte meg til å kaste meg ut i det selv. Elsker å løpe nå 🙂 Håper å komme meg på et foredrag med deg snart! Lykke til med baby og karrieren fremover 🙂

    • RunIngvill sier:

      Fantastisk å høre at eg motiverer deg til å løpe. Å høre det gir meg ekstra motivasjon (og eg som trodde eg hadde nådd maks mulig motivasjon) til å komme tilbake som toppløper 🙂 Lykke til med sommerens løp!

Legg igjen en kommentar

