Motivasjon til å lage sunn mat?

Posted: februar 27, 2013 in motivasjon, oppskrift, Winning Food
Tags: , ,

BildeDette er kokeboka mi som eg lagde i høst (stolt….). Her finner du mine favoritt matoppskrifter og noen av verdens beste friidrettsutøvere deler sin favoritt oppskrift og tanker rundt mat og motivasjon. Det er forskjell om en trener til et maraton eller om en vil bli verdens beste høydehopper, og her får du tips til begge deler. Og alt midt i mellom…

Oppskriftene er mest konsentrert rundt middager, men du finner også oppskrifter på hemmelige kenyanske restitusjonsdrikker og juicer som kan hjelpe deg å forbedre utholdenheten. Bare klikk deg inn på www.winningfood.no for å få noen smakebiter. Her er eneste stedet du får kjøpe boka også 🙂

Kommentarer
  1. Ståle sier:

    Må bare kjøpe denne boka jeg nå altså. Håper den kan hjelpe meg med gode prestasjoner tros revmatismen (urinsyregikt) som til tider slår meg ut om jeg har spist litt feil. Men det er sikkert mange av oppskriftene jeg kan bruke, kanskje alle 🙂 Hvor er det mann før kjøpt rabatt kode ? Kan jo tenkes at det lønner seg 😉

    -Løpe langt med et smil om munnen-

  2. Martin sier:

    Da er boken bestilt. Takk for fint foredrag i Holmestrand, veldig lærerrikt.

Legg igjen en kommentar

