Stolt kokebokforfatter

Posted: desember 28, 2012 in baby, gravid, Winning Food

winningfoodstolt

Hardanger Folkeblad i dag kan dere lese om min høst og mine tanker om årene som kommer, minus baby-nyheten då ettersom den nyheten først kom ut i går (etter intervjuet blei gjort før jul). På spørmålet fra journalister om sesongen 2013 har eg i heile høst/vinter svart at det viktigste for meg er å bli 100% i akilles og at eg sikter mot OL i Rio. Og dette er heilt sant!

Innendørssesongen som står for døra utgår jo uansett. Eg har ikkje løpt på vanlig mølle endå og å løpe konkurranser inne fungerer dermed ikkje. No ser det ut til at eg kan starte å løpe vanlig når eg kommer heim fra juleferien i Vrådal (kor det er skigåing på programmet).

I heile høst har eg jobba mye med kokebok, i starten av graviditeten var det ein utfordring å lage mat som skulle fylle kokeboka, men det gikk no på ein måte det også 😉 Kokeboka har ihvertfall fått tida til å gå kjempe fort både med tanke på å komme seg gjennom den kjipe skaden og å få de 12 første ukene av svangerskapet til å fly avgårde.

Ukene etter at kvalmen gav seg har vært kjempe fine. Intensiv jobbing med å ferdigstille Winning Food og mye alternativ trening har fyllt dagene. Og plutselig så er eg over halvvegs i graviditeten!

PS! Tusen takk for nydelige hilsener fra dere:)

Kommentarer
  1. Guro Eriksen sier:

    Så kult at du kommer med en helt egen kokebok! Gleder meg til den er til salgs i butikkene 🙂

  2. Hege sier:

    Har bestilt boka 😀 Gleder meg til å lese den og prøve oppskriftene! 🙂

Legg igjen en kommentar

