Baby Måkestad Bovim

Posted: desember 27, 2012 in baby, gravid, Winning Food

BildeEg har ein hemmelighet eg vil dele med dokke; 

Etter den store nedturen i London fikk eg nok ein gang kjenne på hva som er viktig her i livet; Familien og de gode vennene mine som er der og alltid støtter meg i oppturer og nedturer! Løpingen er min drøm som eg lever fullt ut, men uten å dele de fantastiske gledene og de hjerteskjærende nedturene er løpingen ikkje så viktig. Heile teamet er altså veldig viktig. Og eg er ubeskrivelig takknemlig til alle som støtter min løpekarriere.

Tilbake til det  fantastiske teamet. Vi skal utvide team Måkestad Bovim Rio 2016 med etmedlem. Dokke kjenner jo til de gamle. Frode – mann, Knut – trener, Kjetil – assisterende trener, mamma og pappa . Og nå vi utvider med et lite troll i mai. 2013 sesongen blir litt forandra, men målet om å stå på pallen i OL i Rio er like levende.

Satsingen min har alltid vært et familieprosjekt. De neste årene kommer ikkje til å være noe unntak. Vi gleder oss alle til den spennende tiden fremover.

Etter den store nedturen i London har høsten vært fantastisk med mitt store kokebokprosjekt og spennende uker med baby i magen. Winning Food er i ute for salg og den andre babyen er i hvert fall halvferdig. Treningen har vært bra, og akilles  har jo legdes raskere enn antatt. Kanskje det er grunnet de gode vekstforholdene i kroppen om dagen?!

 

 

Kommentarer
  1. Inge Lægreid sier:

    Dette blir stort, vi gleder oss i lag med dere!!!

  2. Ingeborg sier:

    Så utrolig kjekt, Ingvill! Gratulerer til begge:)

  3. Christel Myrvoll sier:

    Gratulera! Dokke har mye å gleda dokke t 🙂

  4. mosdal sier:

    Gratulerer så utrolig mye!! 😀 😀 Så stas! Gleder meg til å følge deg videre! Masse lykke til! 🙂

  5. Guro Eriksen sier:

    Så hyggelig å høre at dere venter et nytt familiemedlem! Kjempekjekt 😀

  6. Kjersti Skaar sier:

    Gratulera så mye! 😀 Spennande tid du har i møte :)) Fikk kokeboka di te jul av mamma, veldig stas! 🙂 Glede meg te å testa ut oppskriftene 🙂 Masse lykke til framøve 😀

  7. Ståle sier:

    wow wow wow !! Dette var moro å lese, nesten så jeg satte kaffen i halsen her 🙂 Masse lykke til med helt nye utfordringer 😉 Nå gleder jeg meg enda mere til å følge deg. God jul & God nytt år!!

  8. Tone sier:

    Så koselig! Gratulerer! 🙂

  9. Annlaug Måkestad Børve sier:

    Gratulera så masse, Ingvill! Blir kjekt med endå ein liten tremenning 🙂

  10. Ingvild sier:

    æææ gratulerer! så glad på deres vegne. jeg er sikker på at du klarer å kombinere både karriere og baby:) stå på og lykke til

  11. Linda sier:

    Gratulera so masse. Kjekke nyhende detta. God jul te deko, du må helsa tante og onkel og.

  12. Geir Ole sier:

    Gratulerer

  13. meg - sier:

    Åh! Så utrolig morsomt 🙂 Du fortjener det beste stå på spreka!! ❤

  14. Ivar sier:

    Rambøll Norge gratulerer. Det blir sikkert en løpende ingeniør.

  15. Ella sier:

    Gratulerer! Gled dere & lykke til 🙂

  16. Mette Bøthun sier:

    Detta var kjekt! Tenkte tanken då uhellet kom før OL London…. no er tida perfekt for å satsa på familieauking. Og jaggu blei det slik!! 🙂 Og med Sissel og Karsten ringside er barnepass i boks 🙂 Lykke til med baby og vidare satsing. Helsing frå mange i friidrettsmiljøet i Bergen.

  17. Sara sier:

    Gratulerer så mye! 🙂

Legg igjen en kommentar

