Ei flott førjulshelg

Posted: desember 10, 2012 in Odda
Tags:

20121210-192743.jpg

Denne helga har vært kjempe fin. Stas med feiring av bestemødre som er 81 og 95 år! Alltid litt spesielt å være heime hos mamma og pappa også. Alslappende og et deilig avbrekk fra jobbingen om dagen. Å trene på brannstasjonen, jobben til pappa, er blitt ein tradisjon i den tida eg har satsa løping. Mange mølleøkter med laktat-målinger, styrkeøkter og alternativ trening har blitt gjennomført i treningsrommet der.

No er eg på vei tilbake til Oslo. Skal løpe på aterG i kveld og jobbe med boka de neste dagene. Heile lasset med 4000 bøker kommer på fredag. Og eg gleder meg som ei lita jente til å få den i henda og bla i den!

Hjemmesida http://www.winningfood.no er snart oppe å gå. Der kan dere kjøpe boka. De som er raske får den altså før jul!

 

Kommentarer
  1. Nanna R sier:

    Hei Ingvill. Dette har ikke noe med innlegget ditt å gjøre men jeg tenkte det var beste måten å kunne stille deg et direkte spørsmål på 🙂 Jeg er tobarnsmor, 32 år og liker å holde meg i form. Vi har tredemølle i kjelleren som jeg er innmari glad i og jeg løper på den 4-5 ganger i uken. Jeg er helt klart i ok form, bedre enn mange andre, men ikke god nok med tanke på hvor mye jeg løper. Tror mye av problemet er at jeg løper litt for mange halvtøffe økter og at jeg antageligvis hviler for lite. Jeg har skjønt at du er tilhenger av å løpe på mølle også, men på hva slags «incline» anbefaler du meg å løpe vanlige trengingsøkter på? Med «vanlige» mener jeg en rolig og lett joggetur.

    Håper du har anledning til å svare nå midt i julestria.

    Tusen takk!
    Hilsen Nanna

    • RunIngvill sier:

      Hei!

      Vi bruker alltid 0,5 på rolige turer og intervaller. Utenom bakkeintervaller då:) Det er viktig at du trener på riktig intensitet. Då kan det være smart å bruke pulsklokke og vite (gjennom en test) hvor din aerobe terskel ligger. Det kan du gjøre på f.eks Magnat.

      Her er en link til noen av mine favorittøkter på mølle: http://www.dn.no/dnaktiv/article2526166.ece

      Lykke til med treningen!

      Sportslig hilsen fra Ingvill

  2. jay sier:

    Hei Ingvill! Jeg har vært inne på winningfood.no, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få bestilt den, kan du hjelpe meg med dette? 🙂

  3. KK sier:

    Hei Ingvill! Du er en fantastisk inspirasjon og utøver 🙂 Jeg lurer på, anbefaler du dr. Nick van Dijk og er du fornøyd med behandlingen i Amsterdam?

Legg igjen en kommentar

