Adventstid = Ventetid

Posted: desember 3, 2012 in Alter G, alternativ trening

Bilde

Advent er en av de fineste tidene i året. Masse lys og varme inne, kaldt og mørkt ute. Kanskje kommer Kong Vinter og legger en hvit kappe som beskytter den kalde bakken. Gjør det umulig for de som prøver å løpe ute, men for oss andre er den bare fantastisk. Hadde vært gøy å løpe ute i den kalde vinteren, men eg må nok vente noen uker til… Advent er ventetid både for julefeiringen og for min del: å kunne løpe igjen.

Enn så lenge er det bare å gå på spinningtimer, løpe på Ater-G, stå på elipsemaskin og løpe i vann. Ikkje vanskelig å få opp pulsen for å si det sånn! But I’m dreaming of running… FAST! Då er det ihvertfall bra å kunne løpe i tankene, sjølv om ikkje kroppen er klar for det endå kan eg løpe så mye eg vil der. Så det bruker eg tid på hver dag.

No skal eg lage en plan for desember mens eg hører på litt julemusikk. Ha ein flott kveld dokke!

Kommentarer
  1. fikeh sier:

    Synes advent og jul er oppskrytt.

Legg igjen en kommentar

