Jobbe-jobbe-jobbe

Posted: november 22, 2012 in kokebok

Eg veit at målretta arbeid fungerer om en skal få til noe bra. Derfor er det heilt greit å jobbe tidlig og seint med kokeboka om dagen. Snart er alt innhold og design klart og alt skal leveres til trykk! Stor milepæl!

Det ser ut som om boka er ferdig mellom 12. og 14. desember og forhåpentlig klar for å bli sendt ut til de av dere som ønsker et eksemplar under juletreet! Min julegaveshopping blir ihvertfall litt enklere i år;)

No sitte eg på flyet fra Bergen til Oslo etter å ha holdt to foredrag. Et for BKK der eg var innleid som foreleser om motivasjon og hvordan konkurranse hjelper deg å prestere enda bedre. Og et for min sponsor GSK om trening, motivasjon og kosthold. Veldig gøy å møte nye mennesker og snakke om det som engasjerer meg mest. Perfekt kombinasjon!

Før Bergens turen hadde vi møte i komiteen som innstiller årets ildsjel som kåres på idrettsgallaen i januar. Fantastiske mennesker som vier livet sitt til idretten, klubber, barn, unge, voksne. Og skaper et treffpunkt i lokalsamfunnet. Det var vanskelig å velge av de mange nominerte, men dere kan stemme videre på de fem som vi kåret på topp. Eg er også blitt spurt om å dele ut en av prisene der, så det blir stas!

God natt alle sammen:)

Kommentarer
  1. Jay sier:

    Hei Ingvill, er det mulig å kjøpe boken direkte fra deg via bloggen f.eks? 🙂

  2. Nina sier:

    Gleder meg til boken kommer! Det blir nok nyttig og interessant lesning 🙂

    Jeg lurer på om du kanskje vil lage et innlegg eller bare komme med noen tips om styrketrening for løpere? Vil gjerne trene styrke, men uten at det påvirker løpingen min negativt, og er litt usikker på hva jeg skal gjøre.. Takk på forhånd 🙂

    Hilsen Nina

  3. Mari sier:

    Henger meg på Nina.. Det hadde vært supert med en innlegg om styrketrening for løpere 🙂

Legg igjen en kommentar

