Hyttetur

Posted: oktober 13, 2012 in hytto, kokebok, terskel, trening

Ka er vel bedre enn ei høsthelg på hytta? Vi har hytte i Vrådal i Telemark som er nydelig å bruke alle årstider. Igår tok pappa meg med på sykkeltur opp til toppen av slalåmbakken, men vi sykla på grusveien oppover. Ikkje noe meir ekstremt enn det. Fikk bra med blodsmak i munnen då må eg innrømme, men også ein utfordring å sykle den bratte veien ned igjen. Lenge siden eg har sykla ute i skog eller på fjellet, ja… Øvelse gjør mester, så er vel bare å sette seg på sykkelsetet igjen i morgen.

Idag blir det fottur. Ingen løping endå på meg som dere veit…

I tillegg sitter eg ein del inne og skriver. Har laget et foredrag til mandag som eg skal ha for min sponsor TINE, og så er det kokeboka som skrives og organiseres. Torsdag når vi kom opp lagde eg ei fantastisk minestrone suppe med deilige norske råvarer… Nam… Gitt om eg må gjøre plass i boka til ei til oppskrift!?!

So long! No er det tur på gang 🙂

Kommentarer
  1. Runhild sier:

    Jaa! Så gøy med litt liv på bloggen din igjen!:) og veldig gøy om du vil skrive om litt mer enn løpingen! Heia!:)

  2. Sofie sier:

    Gleder meg til boken kommer ut! Så deg på nyhetene tidligere i dag, maten så nydelig ut! Du er et fantastisk forbilde, som klarer å komme deg så fort tilbake, og ha nye mål så tidlig etter det som skjedde i London. Stå på!!:))

Legg igjen en kommentar

