En evighet siden sist blogginnlegg

Posted: oktober 8, 2012 in 1500 m, alternativ trening, kokebok, LONDON 2012

Grunnen til at eg ikkje har skrive noe innlegg på leeeeeenge, er at rett før OL ville eg fokusere på løpingen og minst mulig rundt… I etterkant av den litt spesielle hendelsen i OL har eg tenkt at eg skal lage ein  ny blogg med fokus på meir enn løpingen min. Eg vil rett og slett ha med meir mat og tips til helse og trening. Men ting tar tid. Spesielt når eg sitter midt oppi en fantastisk utfordring med å skrive kokebok. Det å være prosjektleder, forfatter og utgiver er ein krevende jobb, men utrolig gøy og spennende samtidig. Eg er så heldig å få jobbe med noen nydelige og talentfulle personer i prosjektet! Og det tar form. For hver dag kommer vi et steg videre. Det kommer masse spennende info her etterhvert!

Når det gjelder skaden; eg røyk altså deler av akillesen dagen før konkurransestart i London. Verden raste sammen, men etter ei uke var eg egentlig ganske normalstilt. Bestemte meg fort at ikkje løpekarrieren skulle ende med dette nederlaget og eg er veldig motivert til en ny 4-års satsing mot RIO 2016! Opptreningen er begynt og det går sakte, men sikkert fremover. Frem til 1. november trener eg 6 økter i uka med aquajog, sykkel, step, trappegåing og core-styrke. Fom. 1 november starter vi treningen på ordentlig, og bruker november til å komme opp i 12 økter i uka. Forhåpentligvis kan eg begynne å jogge i desember.

Ellers er det høst og eg skal til Lanzarote på «alternativtrenings»-leir på neste fredag. Godt å ha noe å se ferm til. Men før det venter to dager i studio for bildetaking til kokeboka og 3 spennende sponsormøter:)

Noen som lurer på noe? Send meg spm då!

 

 

 

 

 

Kommentarer
  1. Jay sier:

    Lykke til! 🙂

  2. Tina sier:

    Du er så flink Ingvill! Gleder meg til kokeboka di kommer ut 🙂

  3. Ei sier:

    Endelig! Har vente lenge på en oppdatering.
    Morsomt å se at du har nye prosjekter på gang 🙂
    Lykke til! 😉

  4. M sier:

    Så godt å høre at det går fremover med skaden, og ordentlig gledelig å høre at du er topp motivert for å satse mot RIO-OL! Sikker på at det blir ditt beste mesterskap noensinne 😉
    Du er virkelig et flott forbilde Ingvill, på så mange måter. At du står på og ikke gir opp, presterer råbra og stiller opp for media. Du gir mye av deg selv, på en super måte 🙂
    Jeg lurer litt treningen din. Satser selv på mellom/langdistanse, så synes det er inspirerende og lærerikt å lese om. Hvordan bygger du opp treningen? Hvordan ser en typisk uke i grunntreningsperioden ut, osv.?

    Lykke til fremover, gleder meg til boken din kommer ut og håper du får en supert «alternativt-trenings-» leir!

    • RunIngvill sier:

      Takk, det blir 4 spennende og krevende år 🙂

      Når det gjelder treningen blir det et litt langt svar å ta her, men eg kan skrive et innlegg om det litt seinere 🙂

      Lykke til med løpingen!

  5. Hege sier:

    Godt å se deg tilbake med godt mot! Du er er flott og sterk dame! Blir spennende å se deg i årene frem mot Rio. Stå på! 😀

Legg igjen en kommentar

