Paris Diamond League

Posted: juli 6, 2012 in 1500 m, Diamond League

Juli er her. Ein måned nærmere august. Et løp nærmere OL.

Paris er neste stopp. I morgen kl 2038 løper eg 1500m i Diamond League. Forhåpentlig et løp med høy jevn fart. Det passer meg godt etter et ujevnt og stang ut løp i EM-finalen. Ein erfaring rikere. Mesterskapsløp kan eg bare øve på i mesterskap. No har eg to nye løp i friskt minne. Utrolig viktige erfaringer før OL.

Skuffelsen var ganske tydelig rett etter løpet, og hadde det vært sesongens høydepunkt ville eg nok fremdeles vært skuffa. Men; sesongen er nettopp starta. The best is yet to come! Både av viktige stevner og toppform.

For nesten to år siden satte eg ny pers her i Paris. Løp 4.04 for første gang. Stort! Gleder meg til i morgen.

XOXO

20120706-115921.jpg

Kommentarer

Legg igjen en kommentar

