Bislett Games og Teamwork

Posted: juni 7, 2012 in 1500 m, Bislett Games, Diamond League

20120607-163256.jpg

Treningen igår fikk meg til å tenke på kor heldig eg faktisk er. De menneskene som hjelper meg til å nå målene mine er de beste som finnes. For dette er virkelig et teamwork!

På banen igår var Frode (ektemann), Knut (coach), Klas (Fysio), Kjetil (bror som også løper på Bislett idag), Henrik (treningskamerat), Rune (sponsor og motivator)… Wow! What a team! Alle betyr så mye i dette puslespillet.

No ligger eg i senga og lader før løpet om 4t! Wish me luck!

Kommentarer
  1. Frode sier:

    Good luck!! Både på Bislett Games og med forberedelsene til OL!

  2. mosdal sier:

    Masse LYKKE TIL!! 🙂 Jeg heier på deg fra tv-skjermen 😉

  3. Sara sier:

    Lykke til! 🙂
    Hvor har du forresten kjøpt genseren du hadde på på jordbærfesten? Den var kjempefin!

  4. Siri sier:

    Du så fantastsik sterk ut Ingvill! Gratulerer til deg og hele teamet:-)

  5. Adriana sier:

    Hei .
    Var på bislett å såg deg springe, du var helt fantastisk.
    Etter løpet ditt sa jeg til alle at så god skal jeg og bli, men etter all lykkerusen og en god natts søvn, fann jeg ut at det skal mye til, det du har klart å oppnå er utrolig bra, er ikke mange nordmenn som klarer å hevde seg i sommeridretter.
    Stå på videre.
    Hilsen mesunnelig 1500 meter løper 😀

Legg igjen en kommentar

