Not too shabby

Posted: mai 10, 2012 in 3000 m, Diamond League

20120510-132337.jpg

20120510-132350.jpg

Joda! Kan ikkje klage på kontoret idag. Nydelig her i Doha. Ganske så heitt i sola midt på dagen, men vi tok ein liten tur ut i hagen/lagunen/stranda til hoteller vårt. Catrine Larsåsen, Knut og eg nyter denne rolige dagen.

Avslapping står som pri 1 på lista. Og så drar vi opp på stadion ikveld når sola har gått ned. Håper den tar med seg noen av de 40 varmegradene;)

Dokke skal få fleire tanker om løpet seinere!

Kommentarer
  1. Ola Mjølhus sier:

    Hei Ingvill. Eg er ein ivrig mosjonist, og vil ble best mogleg på 10 km. Under eit løp pleier eg å springe mellom 3.30 og 3.40 pr km. Kva bør eg då ha når eg spring 1000 m intervall(hardt)? Pleier å springe 4-5 drag i 3.20 fart, p=1.5 min (noko som er 3000 m tempoet mitt). Bør eg ta i endå meir? Eg trenar 2-3 intervallar i veka og 1-2 rolig langkjøring mellom kvar intervall. Eg bruker ikkje pulsklokke.

    mvh Ola

  2. Trude sier:

    Det er inspirerende å lese bloggen din:-)

Legg igjen en kommentar

