Sentrumsløpet / Sentrumssprinten

Posted: april 28, 2012 in Sentrumsløpet

20120428-192915.jpg

20120428-193014.jpg

For ein fantastisk løpsdag! Gratulerer til alle som løp i Oslos gater idag! Barn, mosjonister og eliteløpere. Håper de fleste sitter fornøyd og slitne i sofaen no. Eller feirer egen innsats på annen måte!

Både Frode og eg løp idag. Sentrumssprinten på meg og Sentrumsløpet på Frode.

For min del var det ok gjennomført. Ikkje meir enn det. De første 300m nedover gikk for seint for meg i forhold til gutta som vi løp sammen med. Då blei eg løpende aleine. Og blei selvfølgelig sliten på slutten oppover bakken. Tror nok eg kunne løpt fortere på banen idag enn opp og ned på brosteinen, sjølv om det er meir nedover enn oppover…

Frode løp pers på 10km med 36.50. Han løp smart og løp siste halvdel klart fortest! Og gleder seg til neste løp allerede. Då blir kona stolt;)

No er 2012 sesongen igang!

Sjekk http://www.kondis.nokondis for bilder og resultat

Kommentarer
  1. Jenny sier:

    Når skal du løpe ditt første baneløp?

  2. Toneklone sier:

    Så deg på lørdag og det var så raskt at jeg ikke engang klarer å begripe hvor raskt det er. 🙂
    Gratulerer med seier!

Legg igjen en kommentar

