På plass i Iten (igjen!)

Posted: mars 18, 2012 in Uncategorized

BildeSitter her og nyter kaffe i sola på Kerio View i godt selskap med pappa. Tredje gangen siden i november. Alle ganger med nye partnere. Kjetil, Knut, Andreas, Frode og no pappa. I kronologisk rekkefølge, Frode… 🙂 

Alle, inkludert meg, er enige om at det er et nydelig sted å være. Perfekt for å finne roen og fokusere på treningen. Fantastiske muligheter for lange løpeturer, terskelintervaller og bakkeløp. Banen er som tidligere fortalt så som så, men i enkelte perioder er det jo heller ikkje på banen den viktigste treningen foregår. 

Eg har kommet godt igang med treningen disse dagene siden vi kom opp og er klar for 10x1000m terskel i morgen tidlig. Den økta bir på veien akompanjert med pappa på sykkel for å se på teknikk og måle laktat. Pluss selskap då. Blir spennende å se hvilken fart eg kan løpe når intensiteten skal være heilt kontrollert. Får nok løpe meg inn i økta. Starte rolig med andre ord 🙂

Idag løp eg langtur kl 0615 og var ferdig med treningen før klokka 08. Litt kjedelig å ha heeiiiiile dagen igjen når det ikkje er så mye å finne på, men fikk gått ein tur med pappa og utforska Iten. Har vel bare godt av å kjede meg litt innimellom. Blir god restitusjon av sånt!

Kommentarer
  1. August sier:

    Du er superkul! Tren godt og kos deg videre. 🙂

  2. mosdal sier:

    Skulle ønske jeg kunne vært der å trena sammen med deg.. 🙂

Legg igjen en kommentar

