Deilig å være frisk

Posted: mars 13, 2012 in forberedelser, høydetrening, inspirasjon, motivasjon

De siste 2 ukene har det fungert bra på trening, spesielt siden forrige mandag. Fantastisk følelse å kjenne at kroppen responderer på det eg utsetter den for altså! I tillegg til at våren har kommet for fullt! Nyyyydelig!

Eg er rett og slett hoppende glad om dagen:)

20120313-182347.jpg

Her ser dokke min kjære Lise og meg kose oss i sola etter ein photo-shoot for YT i går.

Kjenner at lysten til å løpe fort bare øker når eg får litt motgang, som sykdomsperioden faktisk var. Først blei eg sint, så lei meg for å ikkje få løpe konkurranser innendørs, så irritert når eg ser nivået i innendørs VM (skulle ha vært med og kjempe om medaljer) og så rett og slett kjempe sugen på å trene hardt og virkelig gjøre alt eg kan for å bli endå bedre til sommeren! Yes! Planen er klar!

I morgen reiser eg til Kenya med pappa. 3 ukers treningsleir står på programmet. Mye terskelløping og noen meir spennende økter! Det kommer til å bli mange rapporter fra høyden. God tid til å kommunisere med dokke derfra! Skal også fore dokke med masse bilder:)

 

Kommentarer
  1. Gleder meg til å se bilder og bli inspirert av deg fra Kenya igjen!

    Hilsen reise og treningsglade Line

Legg igjen en kommentar

