No går eg på veggen

Posted: februar 15, 2012 in sykdom

Trur ikkje dette blir noe positivt innlegg; så no er dokke allerede advart! Etter noe bedring i helsetilstanden mandag og tirsdag, var den idag litt værre igjen. Så no ligger eg under dyna på sofaen og sture. Rett og slett litt sur!

Har ring min agent og sagt at det ikkje blir noe konkurranse på meg i Birmingham til helga. Då måtte eg ha kunnet løpe ei lett terskeløkt idag og noen kortere intervaller med piggsko i morgen… Etter avtale med legen blir det et par dager med rolig trening fom imåra dersom kroppen spiller på lag!

And it better! Vil jo bare være frisk og løpe fort! Enkelt og greit!

Kommentarer
  1. Og det blir du sikkert 🙂

  2. Kjersti sier:

    Masse, messe god bedring!! Positive tankar er viktig…kan ikkje skada i alle fall!!

Legg igjen en kommentar

