Deilig SPA på Feather Hill

Posted: januar 31, 2012 in restitusjon

Frode etter første behandlingen på Feather hill. Deilig ansikts massasje! Etterfulgt av mat, og to behandlinger for kropp og sjel. Vi hadde heile SPA-et for oss sjølv denne ettermiddag/kvelden. Solnedgang og deilig luksus. Slettes ikkje værst måte å feire at det var 4 år siden Frode spurte meg om eg ville gifte meg med han, og gjorde meg til verdens lykkeligste jente!

Et tips til alle dokke: Unn dokke litt luksus i hverdagen. Ro ned tempoet for noen timer enten det er heime i badekaret eller på SPA!

Kommentarer
  1. mosdal sier:

    Hei Ingvill! 🙂
    Hva gjør du for å unngå beinhinnebetennelse? Jeg begynner å pådra meg noe nå kjenner jeg, og ønsker veldig gjerne noen tips til hva jeg bør gjøre/tenke på. Hvordan unngå å få det tilbake?
    Håper på svar 🙂

    • RunIngvill sier:

      Det lureste er nok å ta noen dager med alternativ trening no. Beinhinnebetennelse er jo ein type belastningsskade. Eg ville også fått behandling av type massasje legg og akupunktur.

      For å forebygge kan det være lurt å få ortopediske såler tilpasset din fot, i tillegg til å variere underlag. Veit at dette kan være utfordrende vinterstid.

      Håper du fikk noen tips no:)

Legg igjen en kommentar

