Siste økt i 2011 er gjennomført

Posted: desember 31, 2011 in motivasjon, trening, treningsleir

40 minutter sammenhengende terskel blei årets siste økt! Det er ei av de nye øktene eg har innført i treningen min og eg tror at det kan forbedre min utholdenhet neste sesong. Kaki løp (5-4-3-2-1 min)x3. Også 800m løpere trener utholdenhet!

Morsomt at vi først skriver 2012 i morgen, men egentlig har eg allerede vært i 2012-mood siden 1. november 😉

Året som har gått har vært ein fantastisk opptur for min idrettskarierre og eg er veldig takknemlig for alle de positive opplevelsene! Treningen for neste sesong er også godt i gang. Eg er veldig fornøyd med grunnlaget eg har lagt de siste to månedene. Der 5 av disse ukene har vært her i Iten.

Tusen takk for alle dokke som har fulgt med på bloggen min, støttet meg og kommet med oppmuntringer! Setter veldig stor pris på det!

 

 

Kommentarer
  1. Ståle sier:

    Det var en fin avsluttning på «kanon» året 2011. Men jeg tror 2012 blir enda bedre, sant !! 🙂
    Lykkt til med treningen. Det er veldig gøy å følge deg på din blogg !

    *** Godt nytt år til deg og dine***

    Hilsen Ståle

  2. Undrende løper sier:

    Hei!

    Når du skriver 40 min steady tempo run, blir det ca. det samme som lavterskel, eller er du helt oppe på terskelen? Blir det rundt 3:30 fart for deg da?
    Og til slutt; du har du noe oppvarming og/eller nedjogging i tillegg? Hva/hvor lenge?

    Håper på svar!

    • RunIngvill sier:

      Hei!

      Eg ligger like under terskel omtrent heile turen. Ikkje over. Fin balansegang det her… Farten her oppe i høyden kan vi ikkje snakke om, det er mye seinere enn på mølla i Oslo for å si det slik;) Men alle må finne sin egen fart, så det er vel ikkje veldig interessant ka eg løper. Løper vel omtrent på halv-maraton farten min (om eg hadde løpt det då:)

      Eg løper 20 min oppvarming og ca 10-15 min nedjogg, men sammenhengende uten pause.

      Håper du fikk noen svar!

      Godt nytt år!

      • . sier:

        Takk for bra svar!
        Da tipper jeg 3:30-3:45:)
        Møller kan det fort være 2 km/t forskjell på etter mine erfaringer! Viktig å bruke den samme.
        Men det vet jeg at du vet 😉

  3. Marte sier:

    Signerer Ståle! Masse lykke til videre med treningen, og krysser alle fingre for at 2012 blir enda mer kanon 😀
    Ønsker deg et riktig, riktig godt nyttår Ingvill, og tusen takk for en kjempe inspirerende blogg!

Legg igjen en kommentar

