Juleløp i Odda

Posted: desember 15, 2011 in konkurranse

Eg var i Odda då B.I.L. Zinkens tradisjonelle juleløp ble arrangert for 21. gang lørdag 10. desember. Og dermed var det duket for løp. Et løp eg har vært med på 7 ganger før. Husker i gode gamle dager når det blei arrangert inne på fabrikk-området. No løpes det på veien utenfor. I år flyttet de løpet, sånn at vi løp siste halvdel to ganger for å slippe et veldig islagt parti.

For min del hadde eg løpt ei hard økt på Bislett dagen i forveien (6x1600m. Puh….) og løp kontrollert  på terskel første 3 km for så å løpe den siste progressivt.

Gøy å vær med. Fantastisk å møte gamle kjente. Og så var 1. premien ei pinnakjøttside. Så då er 22. desembers julemiddag sikret.

Resultater og full reportasje finner du på her på kondis.no.

Kommentarer
  1. Maria sier:

    Hei!Ser ut som et morsomt og koselig løp!
    Jeg driver selv med friidrett og lurer på hvor mange dager i uken det er anbefalt å trene styrke? er det lov å spørre om hvor mange ganger i uken du gjør det?

    Ellers er jeg stor fan av deg! Stå på videre mot OL i London 2012!! 🙂

    Mvh,,
    Maria

  2. Ståle sier:

    Strålende ! Greit å løpe for maten, for det er vel det du i utgangspungtet gjør.
    Men greit å slippe å handle varene selv også 🙂 Du var vel sikkert alene i kvinneklassen også…….
    lett 😉 Kos deg videre i jule stria !

Legg igjen en kommentar

