Borte bra….

Posted: november 30, 2011 in Uncategorized

Afrika, Europa, Asia, Europa, Amerika, Afrika, Europa og så tilbake til Afrika. Dette er og har vært reiseruta mi for 2011…

Sør Afrika, Norge, England, Sverige, Frankrike, Portugal, Sveits, Tyrkia, Monaco, Sør Korea, Italia, Croatia, Belgia, USA og Kenya. Og fleire av disse har eg vært fleire ganger.

Blir noen reisedøgn ut av dette. Omtrent 30 uker siste året har eg vært heimefra. Spennende er det heilt klart, men også utfordrende… Livet blir litt delt i to. Heime og borte.

Å leve det vanlige, flotte livet heime er deilig. Å være borte er spennende og heilt nødvendig for å gjennomføre all trening og delta i konkurransene som gjør at eg kan få delta på den scenen eg har drømt om siden eg var ei lita jente 🙂 Altså to fantastiske steder å være…

Men å være så mye borte kan være litt kjedelig også. Spesielt å være borte fra de nærmeste i familien og venner. Og de små barna som har kommet inn i livet mitt de siste årene. På de merker eg stor forskjell når eg er borte fire-fem uker… Livet står ikkje stille heime sjølv om eg ikkje er der for å si det sånn!

Det skal bli deilig å ha tid sammen med alle dokke heime no!

20111130-074422.jpg

Kommentarer
  1. Tina sier:

    Du er så ufattelig heldig!!

Legg igjen en kommentar

