3 down 1 to go!

Posted: november 21, 2011 in Kenya, trening

Her ser du ei maurtue som det finnes mange av her i Rift Valley. Veldig høge i forhold til de vi har i Norge. Bevis på at dersom ein bygger bit for bit kan ein nå langt!

Dette gjelder også for idrettsprestasjoner. Hver eineste økt må gjennomføres dersom ein til slutt skal oppnå noe stort. Målsettingen kan være ulik fra person til person, men det er heilt sikkert at det ikkje finnes noen snarveier. Hver økt teller! Hver økt må gjennomføres på riktig intensitet og restitusjonen mellom øktene må være optimal for å bli bedre.

Eg veit at eg  har gjennomført tre veldig bra uker med trening her i høyden, og no gjenstår det bare ei før eg reiser heim til Oslo for tre uker…

Fullt fokus! Bare å bygge stein for stein:)

Kommentarer
  1. Mamma sier:

    Heisann! Gleder meg til du kommer hjemover 🙂 ‘Ønsker deg fortsatt gode treningsøkter der nede.
    Stor klem mamma

    • RunIngvill sier:

      Hei mamma!
      Eg glede meg nok endå meir 😉 Siste uka er alltid hard. Kroppen begynner å bli sliten og eg savne dokke heima veldig mye…. Nedtellingen har starta!
      Stooor klem

  2. Anne sier:

    Det er så kjekt, inspirerende, motiverende og lærerikt å lese bloggen din, Ingvill!! 🙂

Legg igjen en kommentar

