Sol-regn-storm-sol-regn

Posted: november 4, 2011 in høydetrening, Iten

Vi opplever et ganske schizofrent vær her i Iten om dagen. Det begynner som regel med solskinn, bortsett fra idag når vi våknet til tett tåke, utover dagen blir det meir og meir skyer og rundt klokka fem regner det. For så å bli et skikkelig torevær etter et par timer. Underlaget på veiene her blir veldig glatt og gjørmete når det kommer nedbør. Vi løper jo på rød leire så det sier seg vel sjølv at dette vil variere med fuktighet. Noe som også gjør at sko og klær kan bli litt skitne då.

Eg løp med et par nye NIKE sko på 25×1 min igår på ettermiddagsøkta når regnet plutselig bøttet ned. Her er resultatet av det:

Ellers så fikk eg tips om å ta med sorte løpesokker og det er eg ganske glad for. Den nye kvite jakka mi fra Craft blei nokså rødsprutet for å di det sånn… Og eg liker egentlig ikkje å bli skitten på løpeturer. Hopper unna sølepytter og er håpløs i terrenget. Haha… Frode du skulle ha sett meg her 😉

Håpe sola skinner når vi titter ut klokka 0630 imåra! God natt!

Kommentarer
  1. Ståle sier:

    Godt du ikke har hvite sko, nok med jakka. Nike skoa dine står jo fint i stil til gulvflisene 😛

  2. Frode sier:

    Det er egentlig en styrke i den relasjonen du har til møkk og terreng – du blir så lett på foten av å hoppe unna all gjørma.. 😉

  3. Andreas Falk-Larssen sier:

    Herlig og spennende blogg. Gleder meg til å høre mer fra ditt opphold i Kenya:) Lykke til!

Legg igjen en kommentar

