Ny start

Posted: oktober 16, 2011 in LONDON 2012, OL

Hei alle sammen!
Takk for tålmodigheten deres. Eg har hatt pause. Fra løping og fra blogging. Bare vært kone, tante, venninne, datter, venn, svigerdatter, ansatt, kollega, foredragsholder, barnebarn, søskenbarn de siste ukene. Fantastisk det og innimellom. Eg glømte og si at eg har vært sjuk. Typisk det… Greit med alt som er gjort!

No har eg vært heima i Odda siden onsdag. Veldig koselig! Idag blir det komle til middag før pappa og eg tar turen over fjellet i det nydelige høstværet.

20111016-102856.jpg

Kommentarer
  1. k sier:

    Hei! Takk for en kjempefin blogg 🙂 Jeg elsker å løpe og har løpt i mange år som hobby og litt konkurranse. Nå må jeg operere haglunds hel på den ene helen og hadde satt enorm pris på din erfaring; hvor lang tid tok det for du kunne ergometersykle, spinne/ellipse/styrke, og sist men ikke minst, løpe? På forhånd takk! 😀

    K

    • RunIngvill sier:

      Hei Kine,
      Etter min erfaring er det alltid veldig individuelt hvor lang tid det tar å komme seg etter skader. For min del tok det ikkje så lang tid før eg kunne sykle eller løpe i vann, men det tok lengre tid før eg kunne ta på meg joggesko og løpe. Begynte nok litt tidlig første gang og så måtte eg bruke laaaang tid før eg kunne løpe igjen! Så tipset mitt er å virkelig lytte til kroppen og følge nøye instrukser fra fysioterapeut eller legen som følger deg opp etter operasjonen!
      Masse lykke til!
      PS! Når eg først blei symptomfri har eg ikkje hatt noen problemer med den helen igjen 🙂 Så tålmodighet lønner seg

      • k sier:

        Tusen takk for svar! Og gratulerer med fin hæl og gode prestasjoner – det er en inspirasjon og gir håp for en ung løpefrelst som meg 😉

  2. Runhild sier:

    Alle trenger en pause iblant og litt pusterom;) er sikker på at man yter bedre dersom man tar seg tid til å lytte til signaler fra både kropp og sinn! Lykke til videre Ingvill – kjempeinspirerende å lese bloggen din! Heia fra meg!

  3. Ståle sier:

    Vi har det ikke travelt vet du 🙂 Sitter her på rompa å venter på neste blogg innlegg ifra deg ! Så ble glad nå.

Legg igjen en kommentar

