On my way to Rieti

Posted: september 8, 2011 in konkurranse

20110908-095408.jpg

Her skal eg løpe 1500 m på lørdag. På ein av de raskeste banene i verden! I fjor løp eg 4.02.20 som er min personlige rekord på distansen. Rieti er ein utrolig koselig by 1 times kjøring opp i fjellene utenfor Roma. Nydelig mat, fantastisk natur og gjestfrie italienere tar imot idrettsutøvere fra heile verden. Virker som det er årets begivenhet der:) transporten har vært arrangert dårlig de tidligere årene, men kanskje de har blitt bedre i år. Krysser fingrene for det;)

Dette stevnet er et av tre på min lille tour de ni neste dagene. Fra Rieti drar eg til Zagreb for å løpe 800m den 13. også et av World Challenge stevnene. Og tilslutt 1500m i Diamond League avslutning i Brussel den 16.

Wish me luck!!!

Ps! Sender denne posten fra flyet på vei til Roma… Wifi på fly er genialt;)

Kommentarer
  1. Utrolig spennende! Lykke til! 😀

  2. Gleder meg til å følge deg på TV.

  3. Ståle sier:

    Full gass ! 4.02.10 😉 Husk : Styr unna Italian Limoncello (frokost).
    Lykke til !

  4. wigene sier:

    Lykke til, Ingvill 🙂 Dette blir spennende og gøy! Klem

Legg igjen en kommentar

