Oslo next

Posted: september 3, 2011 in Daegu 2011, VM, World Championship Daegu

No sitter eg på flyet fra Seoul til Munchen… Over 11 timer.. Skjønner at vi har vært litt langt borte då! Siste halve timen har eg sittet og lest alle meldinger/mailer eg har fått fra venner, familie, bekjente og heilt ukjente. Og tårene presser på… Dokke e jo bare heilt nydelige!
Det har gått meir og meir opp for meg kor stort denne ukas opplevelser egentlig er. Når eg satt i loungen i Seoul og såg bilder fra VM og den fantastiske stadion blei eg utrolig takknemlig for å faktisk ha fått løpe 3 løp der! Første gang eg gikk fra call-room og ut på stadion kjentes det heilt rått ut! Ikkje skummelt, bare ein ubeskrivelig positiv følelse.
Vi har altså reist heim før planlagt. Veldig kjedelig å sitte her uten å få heie på Jays og Andreas. Fikk faktisk lurt meg til litt info her 😉

20110903-225133.jpg

20110903-221102.jpg

20110903-221126.jpg

20110903-221030.jpg

Kommentarer
  1. Tina Helen sier:

    Du er så utrolig flink 🙂 mitt forbilde

  2. Treningsglad sier:

    Hei,

    Gratulerer med utrolig bra prestasjon. Koste meg under tv-sendingene 🙂

    Jeg lurer på om du kunne tatt deg litt tid til å forklare hvilke treningsprinsipper du følger? Du har holdt på lenge med løping og du har sikkert erfart hva som fungerer og ikke fungerer.
    Hadde vært flott med en typisk treningsuke vinter/sommer, men hvis ikke du vil/kan skrive det så fint med litt om hvilke intensitetssoner du vanligvis trener i, antall intervalløkter-terskeløkter osv.
    Sikkert mye nyttig å lære for oss som ikke er helt på ditt nivå 😉

Legg igjen en kommentar

