Deltakerlandsbyen, stadion og smil

Posted: august 26, 2011 in 1500 m, Daegu 2011, VM, World Championship Daegu

Her er utsikten fra rommet mitt. Arrangøren har bygget opp ein heil landsby til oss. Alt er heilt nytt og fint. De norske jentene deler ein leilighet med 4 soverom, og har enerom fordi eg er eldst! 😉 Vi koser oss. Avslapping, fnising, gode samtaler og mye skype/internett…

20110826-090659.jpg
Igår hadde eg ei god økt på banen (oppvarmingsbanen til stadion). Likte mondodekket kjempe godt og fløyt bra i konkurransefarten! Vi tok ein tur nedom stadion for å kikke, og Knut tok bilde av meg (ja! det er meg på bildet)…

20110826-091246.jpg
Etterpå var det tid for blodtest. Alle utøverne som kommer inn i deltakerlandsbyen må innom antidoping. Veldig bra! Vi liker fair play! Her sitter Bjørnar og eg og venter på tur. Tommel opp for tålmodighet… Når det er for ein så bra sak!

20110826-091700.jpg
Det var alt som skjedde igår egentlig. Utenom at min kjære pappa hadde bursdag då… Såååå glad i deg!

Kommentarer
  1. spolits sier:

    Jeg lurer på hvor mye og hvor ofte man må trene for å bli en god løper? Jeg har hatt en sykdomsperiode på ca 5 år (spiseforstyrrelser), men kommer mer og mer tilbake. Nå har jeg begynt å trene og å løpe litt igjen. Formen er ikke hva den var, men jeg vil komme tilbake. Jeg har i allefall fått rett motivasjon for å være aktiv.

  2. cecilie sier:

    hei
    jeg er en aktiv løper på hobbynivå. løper 10-16 mil i uka. Jeg en en ganske lett og liten person, men sliter en del med hovne ankler/ ben! har du noen anbefalte sko el ingnende som du kan anbefale? for tiden veksler jeg mellom asics kayano og nike..

Legg igjen en kommentar

