God morgen mine venner i Norge!

Posted: august 24, 2011 in VM, World Championship Daegu

 

Idag skal vi flytte inn til deltakerladsbyen i Daegu. Bussen går klokka 14 og vil ta omtrent 4 timer, men med karaoke og flatskjerm vil dette gå fort… Haha…

Idag har eg stått opp kl 07, spist frokost og trent kl 0930 som vil være det tidspunktet eg skal starte oppvarmingen min  på søndag når forsøksheatet går. Treningen idag var lett, 30 min løp og litt styrketrening og trappespenst. Søndag, mandag og tirsdag har eg hatt doble økter med litt innslag av 1500 m fart og litt terskel på to av øktene. Bilde her er tatt av vår fantastiske leder for campen Veslmøy Hausken og er fra et  av mine terskeldrag igår (PS! Du har gjort ein fabelaktig jobb her nede og vært den perfekte joggepartner). De rolige løpeturene er ROLIGE no, så takk for at eg har fått holde tempoet nede 😉

I morgen blir den første (og siste) gjennomkjøringen her nede. Dokke skal få rapport! Viktig å få vekka kroppen etter litt lettere trening. Men kroppen kjennes veldig bra ut og eg går rundt og gleder meg til å få gjøre ei ordentlig økt! Livet er med andre ord som det skal være noen dager før VM start.

Gleder meg til fortsettelsen!

Kommentarer
  1. Mamma sier:

    Dette høres veldig bra ut 🙂 Gleder meg til fortsettelsen…….
    Kjempeklem fra mamma

  2. Kristina sier:

    Sender alle mulige lykkeønskninger ned til deg!!! 😀
    Heier på deg!!

  3. Gro sier:

    Skulle gitt mye for en slik kropp. Ikke akkurat høy fettprosent der, nei.

    Lykke til i VM!

  4. Marie Tonga sier:

    Du ser rå ut, Ingvill! Dette blir kjempespennende, masse masse lykke til!!! Kick ass!

Legg igjen en kommentar

