Pre-camp in Mokpo

Posted: august 23, 2011 in Daegu 2011, VM, World Championship Daegu

Endelig er eg i Sør-Korea!

A dream come true!

VM er neste trinn i trappa. Siden lørdag har det norske laget vært i Mokpo som ligger 280 km utenfor Daegu. Vi bor på Mokpo International football center. Her er det stille og rolig. Vi nyter dagene med trening, soving og deilig mat fra norsk og svensk kokk! Heldige er vi!

Sjekk ut vår kule blogg:

http://friidrettsvm.blogg.no/

Tilpasningen til ny tidssone og klima har gått over all forventning. Eg trur at nøkkelen ligger i å holde seg våken om dagen og sove om natta;) Og heldigvis så huska eg og pakke godfølelsen med meg! Beina kjennes bra ut på treningen:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
  1. Bjorn Paree sier:

    Good luck in Daegu !!

  2. Siri sier:

    Herlig Ingvill! Lykke til og nyt tilværelsen:-)

  3. RunIngvill sier:

    Takk! Eg nyter, slapper av, er litt nervøs, og koser meg!

Legg igjen en kommentar

