Klart for NM på Byrkjelo

Posted: august 11, 2011 in 800 m, Friidrett, Gular, NM

2 ganger tidligere har eg vært på Byrkjelo og løpt 800m. I jr. NM for maaaaange år siden og på Byrkjelo Games for like mange år siden! Tror til og med eg hadde persen min (2.05) derfra på et tidspunkt. Då må det jo være ein god bane;)

Siste update på yr.no viser til og med at det blir fint vær på Vestlandet. Og det er gøy. Då er det heilt sikkert mange gode resultater i vente!

Meteogrammet: Byrkjelo
Igår fant eg frem Gular-drakta fra ein av kassene som vi allerede har pakket. Det er nemlig flytting som står på programmet om dagen. Ny leilighet er kjøpt og den gamle er solgt… Uansett; det blir gøy å ta på seg drakta som eg har hatt så gode minner med fra tidligere! Først forsøk på fredag, ettersom vi er 17 jenter som er påmeldt. Det blir faktisk første forsøksheat på 800m i NM for meg noen gang. Det viser at Norsk Friidrett er på vei oppover! Vi kunne lese om deltakerekord i årets NM på friidrett.no.
Finalen går lørdag klokka kl 1610. Håper mange møter opp og heier 🙂
Kommentarer
  1. Kenneth sier:

    Gratulerer med NM-Gull.

  2. spolits sier:

    Jeg lurer på hvor mye og hvor ofte man må trene for å bli en god løper? Jeg har hatt en sykdomsperiode på ca 5 år (spiseforstyrrelser), men kommer mer og mer tilbake. Nå har jeg begynt å trene og å løpe litt igjen. Formen er ikke hva den var, men jeg vil komme tilbake. Jeg har i allefall fått rett motivasjon for å være aktiv.

Legg igjen en kommentar

