Frisk igjen!

Posted: august 4, 2011 in 800 m, 800m, Diamond League

20110804-105611.jpg

Dette bilde er vel ikkje heile representativt for følelsene mine etter fredagens 800m, men likevel et kult bilde tatt av den svenske fotografen Peter Holgersson.

I etterkant av løpet kan eg nok fastslå at eg ikkje var frisk og at eg ikkje burde ha løpt. Men når eg løp ei økt med 300-200-2x150m på torsdag kjentes beina bra. Det var først når eg virkelig pressa meg at kroppen ikkje funka… Sånn e livet!

Alltid lytte til kroppen!
Alltid lytte til kroppen!
Alltid lytte til kroppen!
Alltid lytte til kroppen!
Alltid lytte til kroppen!
Alltid lytte til kroppen!

På barneskulen måtte vi alltid rette opp feilen og gjenta setningen fleire ganger… Kanskje det funker fremdeles? Verdt et forsøk ihvertfall!

Kommentarer
  1. For en fin mage du har! Og inspirerende er du også 😀

Legg igjen en kommentar

