Sommer, sol og konkurranser

Posted: juli 21, 2011 in 1500 m, Diamond League, konkurranse

For mange er det sommer, sol og late feriedager som gjelder no. Og det høres fantastisk ut. Det begynner å bli noen år siden eg har hatt sommerferie sånn i ordets rette forstand… Men savner eg det; nei! Ikkje no når eg får gjøre det eg har mest lyst til, nemlig konkurrere med de beste i verden på Diamond League stevner og andre konkurranser. Dette har lenge vært den stoooore drømmen.

Treningsøktene er ekstremt viktige om dagen. Kvaliteten på både de knallharde og de ultra lette øktene er avgjørende for å komme i toppform ila de neste ukene.

Selvfølgelig blir det kos med grilling, noen kveldsbad i Oslofjorden og kvaltitetstid med min kjære mann! Dette mellom konkurransene som kommer ganske tett disse dagene. Lausanne-Lillestrøm-Birmingham-Monaco-Stockholm denne måneden,

Sommeren e her og livet e definitivt bra!

Legg igjen en kommentar

