Supert i Super-league

Posted: juni 23, 2011 in Uncategorized
Stikkord:

20110621-155038.jpg

20110621-154953.jpg

YEEESSS!
Vi rykka opp i Super League! Dette var ei heilt fantastisk helg i Norske farger. Vil påstå å si at vi farga Izmir i rødt, kvitt og blått og mange smil.

Mine egne prestasjoner er eg og veldig fornøyd med! To ulike løpsopplegg for 800m og 1500m. Rett og slett for å teste ut forskjellige taktikker for VM forsøk/semifinale/finale!

800m ; løpe i front om ingen drar på fra start, øke tempoet inn i svingen ved passering 400m, for så å løpe hardt heilt inn.
Gjennomføring: bra, litt mye vind bortre langside og blei litt stiv siste 50m. Likevel bare 3 tideler bak 2. plassen (sølvmedaljør på 800m fra EM Barcelona).
Resultat: 2.02.64 og 4. plass = 9 p

1500m; avvente og is i magen! Kjøre hardt siste del av løpet.
Gjennomføring: fant ein bra plass inne med lista og det kjentes bra ut og jogge rundt noen runder før eg slo om inn i siste sving.
Resultat: SEIER!!!! = 12 p

Fantastisk bra helg! Dette tar eg med meg videre inn i sesongen 🙂

Legg igjen en kommentar

