VM-uttak

Posted: juni 15, 2011 in 1500 m, 800 m, Daegu 2011

Foto: Vidar Ruud, ANB

JIPPPIIIIIII!

Igår blei første uttaket til VM i Daegu offentliggjort. Og eg er tatt ut! Klar for å løpe mitt første VM noen sinne. This is really a dream come true!

Eg har klart B-kravet både på 1500 m (innendørs) og 800 m (Bislett Games) som er henholdsvis 4.08.90 og 2.01.30. A-kravene er 4.05.80 og 1.59.80. Noe som eg skal klare å løpe på innen vi reiser nedover til Sør Korea.

Smiiiil!

Her kan du se resten av VM-uttaket.

Kommentarer
  1. Silja sier:

    Gratulerer; vel fortjent 🙂

  2. Mari sier:

    Gratulerer! Det er fortjent 🙂

  3. Gro sier:

    Grattis!
    Har et spørsmål: Hvilke styrkeøvelser trener du for å få så definerte muskler, og da spesielt magemuskler?

    Hvordan ser en typisk treningsuke ut for deg?

    • RunIngvill sier:

      Hei:)

      Største del av året løper eg 12 ganger per uke. Forskjellig lengde og intensitet. Alt fra rolige langturer, aerobe intervaller (4×10 min), harde anaerobe kortere intervaller (10x300m) til sprintøkter.

      Når det gjelder styrke, trener eg ikkje med vekter, men god gammeldags sirkeltrening, trening med medisinball og i slynger… Om vinteren 3 ganger per uke og om sommeren 1-2.

      Ingvill 🙂

  4. Jenny sier:

    Gratulerer!

  5. Daniel sier:

    Grattis Ingvill, starkt jobbat!

  6. Mia sier:

    Gratulerer! Heier på deg=)

Legg igjen en kommentar

