Diamond League Oslo

Publisert: juni 9, 2011 i 800 m, 800m, Bislett Games, Diamond League
Stikkord:

20110609-162643.jpg

Vente-vente-vente…

Ligge no her og slappe av! Å løpe seint på kvelden er egentlig noe eg like godt. Kroppen kjennes alltid bra ut. Kanskje fordi eg er et B-menneske (som til tider prøver å overbevise meg sjølv om at eg er et A-menneske…). Ihvertfall er det ikkje så mye å finne på i disse timene før løpet.

Sove, spise, lese, være sammen m famile og venner som forstår ka eg trenger… Ja, og så går no timene egentlig ganske fort!

Knut tok meg m på lunsj på Plaza. Fint å hilse på de andre norske utøverne og å se at konkurrentene er på plass;) Er jo litt annerledes å konkurrere i sin egen lekegrind;) Kult at verdens beste friidrettsutøvere kommer hit til Bislett for å leke med oss!

Wish me luck!!!!

kommentarer
  1. Kenneth sier:

    Bra innsats og god tid!

Legg igjen en kommentar