Florø Friidrettsfestival

Posted: juni 3, 2011 in Uncategorized

20110603-170757.jpg

Gardermoen for første gang på lenge… Og det betyr at eg starter sesongen no. Mange turer som e planlagt i sommer. Har litt ulike kontor veit dokke!

Men det første først; 1000m i Florø!
Gleder meg masse til å løpe der. Alltid koselig å komme til Florø for å sesongdebutere. Håper vi blir heldige med været også, det hadde vært perfekt!

På startlista er det 3 russere og 1 kenyansk jente, Ingeborg Løvnes, meg og ein hare. Farta skal være 1.32-33 på 600m og så er det den som løper fortest inn som kommer først over målstreken:)

Å skrive dette gir meg sommerfugler i magen!

Kommentarer
  1. Roar sier:

    Lykke til! Håper leggene ikke slår seg vrang da…

  2. Ingeborg sier:

    Lykke til, Ingvill!

  3. Runhild sier:

    Lykke til!!:D

  4. Susanne Wigene sier:

    Lykke til, Ingvill 🙂

  5. Jonny sier:

    Grattis, gla eg tok feil:-)

  6. Jonny sier:

    Feil tid på tekst tv?

Legg igjen en kommentar

