Resulater Holmenkollstafetten 2011

Posted: mai 16, 2011 in GSK, Gular, Holmenkollstafetten, raskejenter.no

Her leverer eg pinnen til Tonje Svendsen etter min etappe på Berg og Dal (4. etappe). Foto: Kjell Vigestad fra kondis.no På dette tidspunktet leder vi med omtrent 30 sekunder. Eg løp min etappe 2 sekunder fortere enn i fjor og var fornøyd med følelsen underveis. Kunne presse kroppen, ha fokus på teknikk samtidig som eg følte eg kunne løpe avslappet uten å bli for stiv. Og selvfølgelig veldig gøy å lede heile stafetten… Vi blei til slutt nummer 3 bak Vidar og Tjalve. Eg tror vi bare blir bedre og bedre de neste årene ettersom vi har så mange unge talentfulle jenter på laget vårt!

Min bror Kjetil løper også for Gular. Han hadde 5. etappe og beste etappetid. Her veksler han med Anders Huun Monsen, ein av de beste løperne i Gular og som leverte ein veldig bra etappe (i tillegg stor fan av kvinnelige curlingspillere;). Gutta blei nr 2 bak Tjalve.

Når eg var ferdig med mitt løp i elitegruppen, dro eg ned på Bilslett stadion for å møte alle fra Gular og mange kjente. Holmenkollstafetten er alltid stedet der ein møter mange gamle venner og bekjente. Veldig gøy! Men det var også noe annet morsomt som stod på programmet; nemlig min etappe for Raske Jenter (Physiogel). Her fikk eg mitt eget lag (!) med 14 flotte jenter. Eg løp siste etappen inn på Bislett. Vi satte definitivt farge på stafetten med våre flotte oransje t-shirts, flotte smil og bra løping! Her kan du lese hva Sunnmørsposten skrev om oss:

Her finner du alle resultater!

Legg igjen en kommentar

