Sesongen 2011 – ka skjer?

Posted: mai 5, 2011 in 1500 m, 800 m, Bislett Games, Diamond League, Holmenkollstafetten

Joda det skal eg fortelle dokke; eg er nemlig klar for nye utfordringer!

Min konkurranseplan for mai og juni er som følger:

14. mai Holmenkollstafetten
23. mai Sognsvann Rundt Medsols
4. juni Florø – 1000m
9. juni Diamond League Bislett Games – 800m
18.-19. juni E-Cup
30. juni Diamond League Lausanne – 1500m

Vi har bestemt oss for å ha ein slow start med god tid mellom stevnene på starten av sesongen. Toppformen skal jo ikkje komme før slutten av august i år:)

That’s the plan!

Kommentarer
  1. Lykke til Ingvill! Kommer aa heier paa Bislett Games:)

  2. RunIngvill sier:

    Gøy! Skal løpe så fort eg klarer:)

  3. Stig Arvid Knutsson sier:

    Hei,
    Jeg er gammel odding men har bodd utenfor borte siden 1970. De siste 20 årene i Kuala Lumpur. Jeg er SÅ imponert over at du skriver på «oddisk»!

    Kjempe!
    Lykke til videre!

    Hilsen,

    Stig Arvid

  4. timknut sier:

    Så utrolig kult at du skal løpe Sognsvann Rundt. Ryker 10 min-grensa?? 😉

    Datoen er vel forresten 25. mai? Er onsdag vettu 🙂

    Lykke til med sesongen!
    Tim

    • RunIngvill sier:

      Tusen takk, eg gleder meg til sesongen starter no snart 🙂

      Onsdag vettu!

      Skal prøve å komme meg under 10 minutter… Tror eg har vært under før, uten at eg er sikker. Skal sjekke opp i det før eg løper…

Legg igjen en kommentar

