«Do you live here in Portugal?»

Posted: mai 4, 2011 in treningsleir

Når du får dette spørsmålet av ein innfødt er det kanskje på tide å «flytte» heim igjen? Eg var her før alle idrettsutøverne kom på treningsleir og er her fremdeles no når alle er dratt heim.

Om 3 dager skal eg også heim. Og eg gleder meg! Ikkje det at eg ikkje har det kjempe fint her, for det har eg. Denne uka har eg besøk av min kjære treningsvenninne Lisbeth Pedersen, og vi nyter dagene med hard trening (selvfølgelig) og koselige timer mellom øktene. Lager deilig mat, skravler mye, leser Runners World og nyter solstrålene som har kommet tilbake.

Idag hadde vi 10x200m på banen. Første baneøkt kor eg har løpt alle dragene med piggsko. Det begynner å nærme seg sesongstart!

Kommentarer
  1. Jenny sier:

    Når dere løper 10*200 metere på bane, hvor lange tid bruker dere på hvert drag og hvor lange pauser har dere?

Legg igjen en kommentar

