Quinta do mel

Posted: april 21, 2011 in Uncategorized

Den siste uka har eg bodd med min kjære på Quinta do mel. Et lite nydelig gårdshotell med egenprodusert mat. Fantastisk deilig opphold! Rett og slett ein liten «ferie» i treningsleiren.

Treningen går bare bedre og bedre her nede. No har eg faktiske snart gjennomført 3 uker med mye kvalitetsløping… Ser ut til at de to neste kan bli minst like bra. Bare fullt fokus for å opprettholde kvaliteten på kvar einaste økt, kvar dag i 16 dager; så har det vært ein bra vårtrening!

Kommentarer
  1. Luis Silva sier:

    Dear Ingvill,
    Dear Ingvill

    Thank you for your comment. We are really gladd you enjoyed your stay with us and wish you all the best for your running future. See you around, and believe me I’ll run faster than you (in my car of course) !

    Best wishes

    Luis

  2. Elin sier:

    Hei! Det er bra med en liten forandring underveis i treningsleiren-da holder man fokus oppe! Og kan enke meg det var godt å få Frode på besøk! Tren bra videre!
    Jeg blir inspirert av å løpe i Ingvill Måkestad Bovim sine treningsklær-føler meg raskere bare med å ha dem på! Våren (og nesten sommeren) er kommet til Oslo så bra treningsforhold når du kommer hjem!
    Klem

Legg igjen en kommentar

