Søndag på stranda!

Posted: april 10, 2011 in Gular, trening, treningsleir

Veldig deilig å komme heim etter noen timer på stranda må eg si. Tok visst med meg noen ekstra kilo sand tilbake til leiligheten… Neida, skal ikkje klage.

Som du forstår er eg kommet meg til varmere strøk. Sola skinner og beina begynner å bli klar for ei ny uke med mye og hard trening. Er litt sånn at søndagen er restitusjonsdagen i uka. Bare ein langtur på programmet ila formiddagen etterfulgt av en heilt normal søndag.

Uka som har vært har det nesten ikkje vært noe folk. Karoline Bjerkeli Grøvdal og eg har fått trent i ro og mak. Kjennes egentlig veldig bra ut… Fullt fokus:) I tillegg har det russiske landslaget vært her inkl vinneren av 800m innendørs. Alltid motiverende å se gode løpere i treningsløypene og på banen! Igår kom det ned ein del utøvere fra klubben min, Gular, som eg også skal trene sammen med. Dette blir bra!

One week down, four to go!

I morgen venter 6×600 m…. Puh!

Legg igjen en kommentar

