European Indoor Championship Paris 2011

Posted: mars 3, 2011 in 1500 m
Tags: ,

Trening dagen før dagen for mellomdistanse løperne her i Paris, ja Bjørnar, 3000m er mellomdistanse for det løper til og med eg og eg er mellomdistanseløper;)Bjørnar var ute og løp sine kilometer, mens Thomas og eg leikte oss inne i den fantastiske treningshallen på det Franske Olympiske anlegget.  WOW her snakker vi om innendørsfasiliteter! Og de kan til og med være ute om de ønsker. Ikkje snø og is her, nei. 5-10 grader og deilig solskinn. 20 grader og mondo inne. Både ein 165 m bane og ein 400m bane. Pluss masse anna gøy.

Uansett; vi er klare for å løpe i rødt, kvitt og blått imåra. Og det er stor stemning i gjengen! Vi blir også godt passet på av det medisinske apparatet og den beste treneren:

Følg med på Eurosport sine direktesendinger i helga. Eg løper 17:25 i morgen!

Kommentarer
  1. Camilla sier:

    Herlig!!!
    Lykke til dere! 😀

  2. Hanne sier:

    Lykke til!!!! Ser ut som Coach Knut har funnet seg til rette også:)

  3. Mette sier:

    Lykke til i morgen Ingvill, skal følge med på Eurosport….. Virker jo som du er i god form selv i en tung treningsperiode. Det lover godt for sommeren:-)
    Hils til coach Knut:-)

  4. Paul Merca sier:

    Have a great race this weekend! BTW, my friend Larry Eder from American Track & Field/runblogrun.com is covering the meet!

  5. .....løpar..... sier:

    Jeg hadde tenkt å kjøpe meg Nike Zoom Victory XC,

    http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-338453/pgid-321766#l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-338453/pgid-321766

    men vet ikke hvordan jeg skal få tak i dem. Skulle gjerne hatt de til NM den 9. april.
    Tror ikke de har skoene på Løplabbet.
    Fint om du kunne hjulpet meg!

    På forhånd takk for svar 🙂

    • RunIngvill sier:

      Hei du!

      Det er mulig å kjøpe de fra USA på NIKE.com sikkert om de ikkje har de i Norge… Ta kontakt med Løplabbet og hør om de har den inne eller om de evt. ønsker å ta den inn.

      Eg har ikkje prøvd denne modellen, men den ser veldig bra ut:)

      Mvh Ingvill

Legg igjen en kommentar

