Spisse albuer

Posted: mars 1, 2011 in 1500 m, innendørsstevne
Tags: , , ,

Med 13 jenter på startstreken som skal fordeles på 4 baner blir det harde tak i starten. Heldigvis gikk det veldig bra:) Med unntak av noen skraper på leggen… Bilde er fra Globen og alle verdens beste 1500 m løpere innendørs stod tett i tett på startstreken. Eg kom godt ut og løp bra taktisk, men det blei litt tungt de siste 300 m. Koffor eg taper på slutten, har nok sin forklaring i at eg ikkje har trent noe syretrening for å tåle dette… Den treningen starter i slutten av mars!

Uansett så har eg nok hevd syreterskelen et par hakk gjennom de to konkurransene forrige uke. Det blir bra å ta med seg inn i EM. Løper EM i friidrett Paris om tre dager. På fredag! Det blir spennende:) Første innendørsmesterskapet på denn jenta. Tror det blir ein bra erfaring å ta med seg videre.

Innendørssesongen oppsummert så langt: to norske rekorder på to starter. 3 sek foran fjorårets skjema.

Kommentarer
  1. Ingeborg sier:

    Masse lykke til i helgen, Ingvill! Skal følge med 🙂

  2. RunIngvill sier:

    Takk Ingeborg! Går det bra med løpingen om dagen? Skal du til Portugal i påsken?

  3. Ingeborg sier:

    Det går bra! Er inne i to uker med en del mengde og hardt, og det er gøy når jeg ser at jeg har fremgang ift samme tidspunkt i fjor:) Har hatt litt høy puls på de siste øktene, så nå venter noen dager med lengre turer, før jeg skal prøve meg på en 5km på mandag. Ja, jeg reiser 15.april og blir i 10 dager, gleder meg masse! Skal du også?

  4. Runhild sier:

    Gratulerer med flotte resultater hittil, Ingvill! Lykke til på fredag, Heia heia:D

Legg igjen en kommentar

