I hodet mitt

Posted: februar 19, 2011 in 1500 m, konkurranse
Tags: ,

Eg setter på meg startnummeret. Magen kjennes ut som om den er fyllt med sommerfugler. Ein liten redsel for at prestasjonen ikkje blir som forventa stikker meg litt i sida. Tanken forsvinner raskt igjen. Er egentlig ikkje redd for det. Forventningen av at det kommer til å gjøre vondt dukker opp. Men i et veldig begrensa tidsrom… Kanskje kommer godfølelsen!? Opp og frem! Den fantastiske flytfølelsen der du bare kan presse, presse, presse. Sprenge grenser!

Det er derfor eg står her på startstreken igjen! Alle forberedelser er unnagjort og det er bare meg. Bare min kropp, mine tanker som bestemmer kossen de neste fire minuttene skal være… Årvåkenhet! Startskuddet går:

On your maaaaarks – PANG!

Kommentarer
  1. Elin Cesilie Loftesnes-Aas sier:

    PANG…og ny norsk rekord! Gratulerer så mye med en fantastisk ny rekord i Birmingham! Ser ut til at tankene dine er på plass og kroppen din fungerer supert! Veldig glad for at du starter innendørssesongen med et PANG!
    Elin;-)

  2. Camilla sier:

    Gratulerer med norsk rekord Ingvill! 😀

  3. Siri sier:

    Gratulerer (igjen!!) Ingvill!
    Du er rå:-)

Legg igjen en kommentar

