Here we go!

Posted: februar 18, 2011 in Uncategorized
Stikkord: , ,

No sitter eg på gaten på Gardermoen. Med ein liten mellomlanding så er eg snart i Birmingham kor eg skal løpe 1500m imåra. Som alltid er det spennende og litt skummelt med den første konkurransen. Vi har ikkje lagt opp til noen formtopp, men eg skal løpe et par konkurranser med bare grunntrening i bagasjen. Eller det vil si at det må være noe meir i bagasjen også, for bagen var drit tung idag 20kg for 5 dager…

Konkurrentene eg møter er verdens beste i årets sesong. Ikkje noe treningsstevne akkurat;) Uansett: eg gleder meg til å starte ein ny sesong. Håper det blir Norsk Rekord!

Kommentarer
  1. Ingeborg sier:

    Masse lykke til Ingvill! Heier på deg 🙂

  2. Runhild sier:

    Lykke til, Ingvill! Har troen;) Heia!

  3. Susanne Wigene sier:

    Lykke til, Ingvill 🙂 Vi er mange som heier på deg! Klemklem

Legg igjen en kommentar

