64 økter gjennomført, 1 igjen

Posted: februar 5, 2011 in Stellenbosch, terskel, treningsleir

65 er altså antallet økter her nede som har blitt gjennomført. Og m eg kan si det sjølv så er de ikkje bare gjennomført, men de er gjennomført med stil. Faktisk har eg også løpt minimum 30 minutter på alle disse øktene. På noen har eg selvfølgelig også hatt styrke, bevegelighet  og drill i tilleg. Minimum 3 økter i uka. Intervalløkter har variert mellom 4 og 6 per uke.Mye terskel (og noen doble terkeløkter), men med innslag av noen litt hardere økter de siste ukene.

Tilfredsstillelsen av å klare og gjennomføre absolutt alle økter som er planlagt trenger eg vel ikkje forklare nærmere… Sjølv om eg veit det må til, blir eg veldig glad! Ettersom høsten ikkje var noen «höydare», er det kanskje grunnen til at eg kjenner meg ekstra takknemlig for at kroppen fungerer som den skal.

Tusen takk til alle i teamet som har gjort denne treningsleiren til den beste noen gang!

Knut Jæger – bare to ord: Heilt sjef!
Frode – uten dine uker her nede ville eg vært heime for lengst; fordi eg elsker å dele dagene med deg!
Pappa – kom ned for å være med meg på det forlenga oppholdet. Bedre assistant coach må ein leite lenge etter!
Lisbeth – beste levende GPS, isbidragsyter (!) og medlem i Nordnorske Forening til Knuts store begeistring
Andreas – perfekt treningskompis som alltid! og bidragsyter til å øke kunnskapsnivået i gruppa:)
Johannes – imponerte med å faktisk bli «litt» brun. I tillegg til å være den mest vågale på amerikaner!
Rene – The best friend from far-far-away!!!
Thomas – sjølv med ein del heimlengsel bidro du til mye latter, bra tempo på kort terskel og fantastiske danser!

Until next time, Stellenbosch!

 

Kommentarer
  1. .....løpar..... sier:

    Hei. Jeg har kjøpt meg Nike Lunar Elite, men synes at jeg trenger litt mer støtte. (Jeg overpronerer en del). Har du noen gode forslag til såler som kan brukes for støtte samtidig som de er relativt lette og løpbare? På forhånd takk!

  2. Kenneth sier:

    Hei

    Blir årets sesong, en «mellom-sesong» før 2012? Eller blir det fullt fokus på nye rekorder, og samme suksess opplegg som tidligere?

    • RunIngvill sier:

      Årets sesong blir like viktig som 2012 sesongen. For å nå de langsiktige målene mine, må eg være 100% fokusert på å forbedre meg heile tida. Vi gjør ingen store endringer fra opplegget som fungerte så bra i fjor, men litt meir og litt hardere er det;)

      Så det er rett og slett duket for nye rekorder. Først Norsk Rekord på 1500m innendørs!

Legg igjen en kommentar

