Inngjerda ute og innendørs

Posted: februar 1, 2011 in innendørsstevne, konkurranse, terskelintervaller, treningsleir

Alle utøvere som har vært her i Stellenbosch på treningsleir (og det var ikkje få i starten av januar) er dratt heim. Bare meg igjen! Som dokke ser er eg ikkje heilt aleine. Neida, det finns fremdeles noen kyr her nede! Heldigvis trenger eg ikkje være her heilt aleine. Fotografen av bilde, min kjære pappa Karsten, er her og passer på meg. Han passer på laktaten, ser på teknikken og er fantastisk selskap enten det er ein liten formiddagslur eller restaurantbesøk som står på programmet:)

Kommentarens han når han tok bilde var «ikkje sikkert folk skjønner om det er kyra eller deg som må gjerdest inne». Hmf!

Heldigvis har treningen gått så bra her nede at vi har bestemt oss for at eg løper innendørs. Bare to konkurranser i slutten av februar. Desverre får eg ikkje med meg landskampen til helga, det kommer for tidlig. Men om nesten 3 uker skal eg være klar for litt fart og spenning! Og det kiler i magen…

Siste harde økt er gjennomført idag før heimreise på søndag. Baneøkt med piggsko kombinert med intervaller på gress gikk bra. Var bare meg og pappa på banen. Litt som i gamle dager på Odda stadion bare du legger på 20 grader:) Omtrent 35 grader og strålande sol her idag (også!).

Kommentarer
  1. Hanne sier:

    En strålende Karsten Måkestad-kommentar! Haha!
    Stå på den siste tiden. Her har mildværet kommet og det samme har glatta..:)

    Klem

  2. RunIngvill sier:

    I know… Nyter hver treningsøkt som er igjen her nede og har samtidig nedtelling for å komme heim til min kjære mann:) og deg selvfølgelig!

  3. Siri sier:

    Beste pappakommentaren det:-)
    Blir spennende å følge deg i en kort innendørssesong i februar!

Legg igjen en kommentar

