Afternoon Tea

Posted: januar 23, 2011 in målsetting, planlegging

Når vi har vært på treningsleir i over 3 uker er det fint å gjøre litt «normale» ting og av og til. Som igår når vi tok ein tur inn til Cape Town for litt sightseeing, shopping og mat. Vi fant et veldig kult sted for Afternoon tea. Eg fant eg godt til rette i hengekøye stolen der og drakk den beste teen eg har smakt noen gang. Med andre ord veldig fornøyd. Coach Knut og eg kom inn på ein viktig samtale om målene for sesongen. Skal bare finskrive de litt, så får dokke også vite ka det er som gjelder for 2011.

Det er bra å få tid til å legge planer for året. Tenke gjennom viktige målsettinger og drive mental trening. Alt det krever ro rundt meg og at eg ikkje løper fra det eine til det andre. Ukene her går fort, men er enormt viktige for grunnlaget for sesongen. Som dokke forstår; både på det fysiske og psykiske plan.

Her er meg og gutta (Johannes og Andreas) i Cape Town: Veldig fornøyde!

Kommentarer
  1. jackw@online.no sier:

    Skjønner det går fint…ser ut som om du har det veldig bra. Hils til reisefølget og ikke minst Knut…
    jack m/hilsen fra Garete

  2. RunIngvill sier:

    Skal hilse så mye tilbake til dokke begge:) Er dokke i Oslo i februar? Hadde vært veldig koselig med ein lunsj før innendørsstevnene kommer!

    Det går veldig bra her. Får endelig løpt mye! Både rolig og intervaller. Hardt, men med mulighet for optimal restitusjon går det overraskende bra:)

Legg igjen en kommentar

