Ny treningspartner :)

Posted: januar 18, 2011 in motivasjon, trening, treningsleir

Som dere ser er det ikkje eg som løper fremst på 3 km testen vår… Det er nemlig ei av verdens beste 1500 m løpere (sølv fra VM Berlin og 4. plass fra OL) Lisa Dobriskey. Vi har løpt noen økter her nede sammen, og det er rett og slett veldig motiverende! Det er veldig bra å få trene med jenter som er like gode og bedre enn meg. Får frem litt meir konkurranse instinkt på de øktene kor det er viktig. I tillegg får eg jo noen svar på kor eg faktisk må være treningsmessig for å slå de beste i verden;)

Måtte slippe teten her litt på testen som dere ser, men var bare 5 sek bak tilslutt, så likevel godkjent.

Idag løp vi baneøkt med 300 metere og 1 minuttere på gress etterpå og det var endå kjekkare:) Liker litt fart må eg innrømme! Likevel kontrollerte økter her i sola.

Legg igjen en kommentar

