Ord for dagen:

Posted: januar 14, 2011 in inspirasjon

The only thing you can do is listen to your body and do the right training for each and every day!

Den siste som sa dette til meg var min lege, når han fikk meg til å skjønne at det beste eg kunne gjøre i dagene før jul var å ta heilt fri fra trening. Utrolig glad for at eg gjorde nettopp dette, for i etterkant har kroppen min vært veldig samarbeidsvillig og treningen fungerer vedig bra no:)

Når ein lytter til kroppen så kommer det også dager (som dette bildet viser) der ein faktisk kan å løpe fra gutta også. Hihi…

Ingvill smiler (og trener hardt) i Stellenbosch!

 

 

Kommentarer
  1. Siri sier:

    Herlig Ingvill!!

  2. Hanne Lyngstad sier:

    Do the right things right er slagord hos oss i adidas! Lykke til me dtreningen og kos dere:)

Legg igjen en kommentar

